Terapia antynikotynowa


90% skuteczności już po pierwszym zabiegu !

Pragniemy Państwu przedstawić jedną z najskuteczniejszych obecnie metod zwalczania głodu nikotynowego przy użyciu aparatu biorezonansowego BICOM.

Bicom, rezomag, rzuć palenie WrocławBez względu na ilość wypalanych papierosów oraz staż palenia, skuteczność tej metody jest tak wysoka, że wystarczy poddać się tylko jednej terapii trwającej ok. 20 min.

REZOMAG
ul. Promień 31/2
WROCŁAW
Rejestracja tel. 889 843 678




Aktualna cena promocyjna zabiegu : 60 zł

Uwaga! Promocja dla grup - 3 osoby i więcej 50 zł/os


Przed przystąpieniem do zabiegu, umieszcza się niedopałek papierosa w elektrodzie kubkowej podłączonej do aparatu BICOM. Osoba poddawana terapii jest również zintegrowana z aparatem za pomocą elektrod. Po włączeniu odpowiedniego programu w aparacie zachodzi reakcja mająca na celu wygaszenie głodu nikotynowego, który powinien ustąpić w przeciągu 2-12 godzin
W trakcie terapii dochodzi do uruchomienia oraz ewakuacji z tkanek nagromadzonych wcześniej toksyn. Proces ich usuwania zachodzi poprzez nerki, skórę i jelita. Zatem w ciągu kilkunastu godzin po zabiegu należy wypić od 1,5 do 2 litów wody, aby ułatwić proces ich wydalania.

Prosimy pamiętać, że bez odrobiny woli rzucenia palenia, nawet najlepsze metody nie odniosą oczekiwanego efektu.


Nasze atuty to między innymi markowy sprzęt, cena i doświadczenie.

8 komentarzy:

  1. zajebista sprawa nie mam pojęcia czy bardziej psychicznie mnie to nastawiło do żucenia palenia czy faktycznie ta maszynka działa ale tak się składa że nie pale juz 3 miesiące i świetnie się czuje:) paliłem okolo 2 paczek dziennie a teraz nie mam nawet poczucia chęci zapalenia papierosa :) Fakt terapia to jedno ale do tego trzeba mieć jeszcze troszke silnej woli i chęć rzucenia palenia :)

    pozdrawiam i gorąco polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WITAM
    BYŁAM U TEGO PANA NA ZABIEGU ŻUCENIA PAPIEROSÓW ,PRAWDA JEST TAKA ŻE NIE PALĘ JUŻ TRZY TYGODNIE (DLA MNIE TO JEST BARDZO DUŻO )TA MASZYNA NAPRAWDĘ DZIAŁA ,POLECAM BARDZO !!!,POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie palę już ponad tydzień:D
    Paliłem wcześniej 10 lat, praktycznie paczkę dziennie:) Po terapii nie czuć głodu nikotynowego:) Jestem naprawdę zadowolony:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ktoś był? Skuteczna ta metoda? Jaka cena?

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłem już 2 razy w odstępie 2 lat. Pomaga od razu! Pierwsze 3 dniu są średnie ale w porównaniu z rzucaniem "na żywca" to jak niebo, a ziemia. Jak rzucałem normalnie to przez 2 tygodnie szlag mnie trafiał, a po tym zabiegu tylko kilka dni było nieciekawych, ale zupełnie do zniesienia. Piszę, że byłem już 2 razy - to niestety z własnej głupoty zacząłem palić po 2 latach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłem 13.10.2010 , dzisiaj mamy 30.06.2011 i od tamtej pory nie miałem papierosa w ustach :D
    Jasne, że przychodzą ciężkie momenty kiedy np pije się jakiś alkohol, ale wystarczy odrobinka silnej woli :D

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że dwa komentarze zawierają ten sam błąd ortograficzny...co oznacza, że na dwie osoby podziałała ta metoda. A szkoda, bo szukam skutecznej metody RZUCENIA palenia.

    OdpowiedzUsuń